Ny fanfic ~

Jag har fått dela account med en snubbe (tjej LÖÖÖL) som heter...AMANDA. HÖHÖ samma namn :3
ahahahahha jag är avundsjuk på henne. Hon ska flytta till korea och hon har en koreansk pojkvän O~O *BOILING*
Men jag orkade inte skapa ett nytt konto :>. För då måste jag skapa en ny hotmail och det tar för lång tid O_O *impatient*. Och anledningen till att jag vill ha ett nytt konto är för att jag inte vill att någon ska läsa min fanfic. Man är retard om man inte vill att någon ska läsa ens fanfic. MEN LAWL, jag vill inte att nån jag känner ska läsa den. För den har rated h scener och jag vill inte att någon ska läsa sånt, när det är jag som har skrivit.......................
MEN LETS GET TO THE POINT. Håller på med en ny fanfic, har inte skrivit första kapitlet ännu, men det kommer senare idag, imorgon eller i övermorgon. MAIN PAIRINGS: Eunhae, Hanchul och Kyumin!!!!! ~___~
KLICKA HÄR
den handlar typ om donghae som är kär i sin broder eunhyuk .___.
jag vet att ni inte vill vänta på kapitlet, men nu får ni det era retards :3
*waiting for a chapter*
HAHA gikwang! Hans läppar! Kissable :3
Bye! Love you!

~Kommentarer~
Postat av: Amanda

Lata jävel :)

2011-10-02 @ 00:18:57

Kommentera här! <3

Namn
<--- Episk sak

E-post (Visas bara för mig)

Blogg

Och vad var det du ville?

Translate to your own language! (engelska means english O_O)
RSS 2.0