Dagens Bias: Cho Kyuhyun

*New category! ^^*

Han förtjänar verkligen att bli dagens bias. har gått runt och tänkt på honom hela dagen <3
MAKNAE OF SUPER JUNIOR och extremt hooooottttttt!!!!!!!!!!
Kallas bland annat GameKyu och EvilMaknae eller bara EvilKyu. För han är ond och inte respektfull mot sina sunbae's och hyung's x).
Bevis på att han äger och är OONNDDDD:
Han slår Hyukkie's hand.
Han skrattar väldigt vackert.
Han slår Donghae mycket hårt.

Ok det var alla för idag. Det finns typ 14578 såna här y-klipp av honom... men jag orkar inte länka fler.
och det finns väldigt många anledningar att falla ör denna pöjk, men hans bästaste (?) del är hans RÖST. Tha voice of an angel <3
Så de var dagens bias.
Ha en bra halloween <3

~Kommentarer~
Postat av: Yuri~

sv: hejsan svarar på din fråga väldigt väldigt sent, nej mitt smeknamn är yuri :)

roligt att du är en ny läsare :D

japp precis som snsd's yuri ~



kram ♥

2011-11-03 @ 18:04:39
http://korea.blogg.se/
Postat av: Anna

Kyuhyun är väl bara bäst! Helt enkelt störtkär i honom! <3 Hans röst är så grymt underbar, speciellt i låten som han gjort till dramat Poseidon, har du hört den? Jag dog bara lite när jag hörde den!

2011-11-03 @ 19:49:38
http://thewindblows.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Åh, GO och Joon är bra dom med men ingen slår KyuHyun så enkelt är det ;P

2011-11-05 @ 13:48:48
http://thewindblows.blogg.se/

Kommentera här! <3

Namn
<--- Episk sak

E-post (Visas bara för mig)

Blogg

Och vad var det du ville?

Translate to your own language! (engelska means english O_O)
RSS 2.0